2月 14, 2008

塗精塋


同事很好, 有時要我替他們試用產品.
護膚品的試用幾時輪到我, 通常都給女同事搶去.
阿姐級的用"罅咩", 我就有這支日本產品啦.

其實我一直都不用任何護膚品, 最怕泅黐黐的感覺.
我連八杯水都覺得泅, 所以索性不用.
但朋友咒我: 現在不護膚, 老了就知死.
幾陰毒呀.

於是不用錢的, 我試.
同事給我的, 我試.

這支化妝水同事說可當保濕用.
其實我都好夠濕啦. 不過怕老時乾了, 就用啦.
倒出來是透明液體, 少少杰, 像精, 所以感覺怪怪的.
不過塗上臉上, 很快就乾了, 一點泅的感覺也沒有.
而且用多幾時, 感覺又好像不太差. 所以一直都keep住用.
現在都用完一支了.

不知道還有沒有得試用呢.

1 則留言:

匿名 說...

嬌嬌也得用KY,何況是你呢,笨B