5月 02, 2007

食相 - 解決迷魂精













好久沒有到東寶晚飯, 以往喜歡跟舊同事及客戶一起來吃的, 貪這裡的氣氛好, 啤酒夠凍.
今晚再次到訪, 熱鬧依然.
人夠多, 可以點很多的餸, 大都很滋味.

風沙雞夠熱, 碎蒜包滿了整個碟, 多到看不見雞. 不過煮得好吃, 連一貫最"鞋"的雞胸都能夠煮得滑, 這應該是師傅的功勞, 好友以碎蒜當飯吃, 但我就不敢了, 吃完不能親咀呀... 萬一有機會.

黃金蝦夠香, 鹹蛋黃的香味濃濃包圍著整只蝦, 好似用一粒鹹蛋煮一隻蝦般. 好味得連殼都可以吃下肚而不損胃.

墨魚汁煮墨魚意粉, 一直都吃不出墨魚汁應該是什麼味, 所以今次都依然吃不出味來, 只知道個咀好黑.

荷葉飯是我最愛, 真的好好吃, 可以吃到荷葉的香味. 就算飯涼了, 都很好吃, 甚至沒有減少它的美味.

炸豬手, 不油不膩, 又香又滑. 應該是炸之前做過一點工序的, 因為豬手裡的膠質是剛好化了出來的, 沒有肥膩的感覺.

這些都只是一些其中的精選菜式, 吃得相當暢快.

上次說過自己通常都敵不過一般酒家的味精小菜, 但今次吃得那麼多, 又沒有感到中了味精毒的感覺. 但這麼濃味的東西, 沒有理由沒有下味精呀. 難度一杯杯的冰凍啤酒及無窮的笑聲就是解決味精的最佳良方?

30 則留言:

匿名 說...

越嚟越有F4嘆世界, F4逛菜欄感覺.....

Gary Lam 說...

家吓既肥四好利害架~ 得閒去找吓新既野食,行吓街, 買吓野. 有時間既就飛去外地方,食吓其他地方既地道菜, 且增廣一下見聞. 平時就係串吓的人, 同整下人地 IPOD 既歌咁就一日, 所以呢~~ 真係識得嘆世界呀.

仲有係~ 炸過的碎蒜, 吃過後不會有口氣的呀... 點解食野都要時時刻刻諗住有無機會親咀呀上床呀咁既~~~

匿名 說...

關於蒜蓉,越沒有,越想有咯,仲問?

匿名 說...

碎蒜好味道,不吃是呆兒。東寶是北角那一間嗎?朋友一家曾光顧後食物中毒而上報,我也想一試當中的厲害。

看過早前爆面短片,由衷的想你也是快樂的汽球,心無城府,明明生氣勃勃,朋友都看成了怨氣啦,一點一點的漏。

對酒當歌,你真係幸福

F4 說...

C人: 食令我最有快感, 所以希望從食出發, 發放多些令人快樂的文章, 一齊交流食的心得而已.

gary: 嘆世界? 我都想呀.只不過是用最低的budget去得到最高的享受吧. 我那有資格說去嘆世界呢.

edward: 蒜蓉,越沒有,越想有? 咁蓮蓉呢?

小奧: 請不要被他們的留言嚇怕呀. 正如司棋姐說: 做咗咁多年人, 邊個係忠, 邊個係奸, 我唔識分咩? 所以我是否一個快樂的人, 可以從爆面短片去領會真實的我呀!

Gary Lam 說...

至於 "蓮蓉" 呢家野, 真係要好小心囉~

人生就如食月餅一樣, 你要 "多蓮蓉" 定係 "無蓮蓉" 呢? 有好多時都唔到你揀, 你只可以係 "多蓮蓉" 既時候食多0的囉, 到你係 "無蓮蓉" 既時期咪可以懷念一下以前有 "蓮蓉" 既日子囉~

所以, 有時候, 有風駛盡利都要架~~ 記住啦, 肥四, "多蓮蓉" 既時候食多0的啦~

F4 說...

最可惜的是我常常都唔知自己幾時係"有蓮蓉", 幾時唔夠"蓮蓉", 而且食得多蓮蓉會很滯的. 所以話做人真係好考食力的.

粉腸A 說...

咩叫蓮蓉呀? 好似好深不可測咁

多蓮蓉 = 多X魚?

無蓮蓉 = 無x用?

匿名 說...

你食咁多野塊面都唔肥,羡慕。

Dragon

F4 說...

我肥係個身度呀. d肥膏用來僻邪的.

粉腸A 說...

你是否記錯功用? 你好似成日邪靈附體的喎

匿名 說...

蒜蓉...蓮蓉...僻邪...係咪你哋朋友間的代用詞彙呀?玄呢...

Dragon

匿名 說...

你們的吹功簡直稱霸香港同人扑界。勁!

Donald Kwan 說...

人地8年勾10佬, 你就8日食10菜.

一樣咁大食, 成精之路一樣咁好睇!

匿名 說...

車車~你咁講又唔啱姐~唔通大陸過期蓮蓉又擺入口咩~傻瓜!0呂對路自1知嫁嘛~

F4 說...

mr wrong: 我不是成日邪靈附體, 但我喜歡唱閃靈! "如今我失去做女友資格..."

Dragon: 蒜蓉.蓮蓉.僻邪...都不是什麼代用詞彙呀. 大家想得太多了.

匿名: 我看不明"0呂對路自1知嫁嘛"呀?!

donald: 你邊位朋友"8年勾10佬"? 我想認識下!

小奧: 我地其實是亂說一通的. 不要害怕. 連我都不知道為何這裡變成討論區. 不過大家開心就算啦.

匿名 說...

我看不明"0呂對路自1知嫁嘛"呀?!

我諗係 "唔對路自己知嫁嘛", 不過有錯覺似係 "1和0的故事" 咁..haha

Dragon

Gary Lam 說...

蒜蓉 : 僻邪用, 專僻又瘦又長面既乾 Sis...

蓮蓉 : 食/用品, 要用國語口音讀出. "多蓮蓉" 跟 "無蓮蓉" 係相反詞. 都係 "很多" 和 "無" 既關係. 至於 "蓮" & "蓉" 就自己去探討~~~

我諗, 大家都係鐘意 "多蓮蓉" 啦~~

littleoslo 說...

肥四你多d update 啦
呢度已經成為我的歡笑樂園開心地

多謝大家

Donald Kwan 說...

F4,

"8年勾10佬"嗰位朋友你都識噃, 仲問!?

粉腸A 說...

呢個留言純粹係幫你吹破20個留言紀錄的十年苦瓜相對論,幾唔話得

Donald Kwan 說...

既然要打破紀錄, 就破多啲啦!

匿名 說...

破破破

匿名 說...

嘩!dragon好醒呀~kiss kiss~

F4 說...

嘩! 承蒙錯愛. 我昨晚病了, 沒有online, 沒有寫blog, 沒有諗野. 只是睡覺.
所以都想不到有咩好寫, 又怕俾人笑我個blog的內容怨西, 污染香港blog場...唉,做人真不容易. 哈哈!

匿名 說...

為了增加留言記錄, 我又再留言啦
小心身體

F4 說...

多謝c人的支持.
善款數字不斷攀升了!

Donald Kwan 說...

日日一留言
C人變阿嬋

edward wong 說...

這樣下去,就可以建成網絡巴比塔,直達天堂,人類溝通從此再無障礙。

F4你就是那有口難言千年沉澱日本怨女的香港版咯。

F4 說...

我又怎會是怨女? 我生活得這麼快樂. 還可以怨什麼? 我不會.我不會.