5月 08, 2007

我有兩個

一般認識我的朋友, 都可能會覺得我很可愛呀, 很喜歡笑呀, 樣樣事都很易話為... 什麼什麼的, 總之都是一個易相處的人.
但工作上的我, 是另一個人來的.
當然未至於是十惡不赦的大壞人, 但總會跟一般生活上的我認真得多.
我是賺取別人的薪酬呀, 難度要我將一些明知對公司不利的事情也要當沒事發生?
不會吧!
又或者是平時見到我總是笑容滿面, 就以為可以將一切應份做的都水過鴨背, 得過且過?
更不會吧!

在工作上, 我是抓得很緊的, 尤其是對供應商.
所以我知很多喜歡取便宜的供應商對我是有些微言的.
但由於立場不同, 沒有辦法, 我當然是站在公司利益立場上看的.
換轉是任何人, 我想都應該有相同的工作態度吧.

如果要將工作上的我與私下的我混作一談的話, 就是自討沒趣了.
要我因為怕被別人的說話而改變自己工作的方式?
對不起, 是你自己一廂情願而已.

23 則留言:

匿名 說...

有兩個我冇問題,唔好自己打自己咪得囉。湊足四個,更可以自己同自己打牌 hehe

匿名 說...

今次的潛臺詞潛得比較深,掩眼法高明了。看得懂(或誤解)的人有福了。

經過各方留言的洗禮和鍛煉,不一樣了。

F4 說...

想知我講乜? big 5 會議再說!

Gary Lam 說...

我就唔洗等 "五方會議", 我由頭跟到尾, 明哂!!

littleoslo 說...

我完全唔明,最有福
咩big 5 會議
我以為叫我轉big 5 code睇

匿名 說...

小學時已懂得工作時工作, 遊戲時遊戲
所以,有兩個我又有何妨
如工作時不太認真,又那裡說得過去
對著得過且過的同事,就更令人氣憤!

mok 說...

都幾想悌另一個你 個樣 哈哈 第一次留言喔

F4 說...

MOK: 歡迎你喔! 你真的想看? 哈哈! 有機會給你看!

littleoslo 說...

i wanna have a look as well

Gary Lam 說...

要睇佢做工既樣~ 咁你要入去佢公司做先得囉~ 又或者做佢公司既供應商, 呓就可以日日咁比佢由朝 "小" 到晚~~~

F4 說...

咁我又不會"小"我的供應商的. 最多說話尖酸一點囉...

匿名 說...

為F4台灣之旅做勢:

偶粉想看真正機車滴肥四哦。

看不懂?問台灣朋友吧!

匿名 說...

咪咁啫, f4好好人!

F4 說...

都係C人獨具慧眼!
我其實好好人的: 心地善良又善解人意. haha

粉腸A 說...

又台灣之旅?明月千里份外不同,下次你不妨又東施效顰,試下電單車夜遊台北啦,好羅萬之COOL的。

Donald Kwan 說...

善良人埋藏著最壞的心眼....

鄧麗欣教的

匿名 說...

好彩我認識既係又感性,滿溫柔又敏感既你~如果你又婆仔,又尖酸刻薄真令人倒胃口

Gary Lam 說...

嘩吓~~
呀匿名都好知你喎~~
又知你感性既一面, 我識你咁耐都未見過呀~~
你有幾溫柔呀? 真係唔知喎~~
同埋邊一忽最敏感呢?
好彩我識既你唔係又感性,滿溫柔又敏感既啫, 如果唔係一定無朋友做, 因為一定係悶到爆既人呀

mok 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
F4 說...

感性,溫柔,敏感... 係我!
婆仔...唔係我!
尖酸刻薄...一時時啦!

不過一個人有咁多面,係唔同時候我又真係有不同的表現嘅.

匿名 說...

超過20個留言喇o耶~~

偶覺得你對別人的說話很敏感,蠻容易記下有趣的話兒的說。

Dragon

littleoslo 說...

hello.... :(

匿名 說...

這是否另外的一個你?

新女F4哭訴裸照風波


http://appledaily.atnext.com/template/apple/art_main.cfm?iss_id=20070512&sec_id=462&subsec_id=830&art_id=7094134