5月 17, 2007

心就要飛了

工作很忙. 但很悶!
原來工作太忙是可以忙到覺得悶的!
幸好今天收到了機票,都總算為平淡的生活加一點生氣.
不知道一切有沒有變呢?

10 則留言:

匿名 說...

weix2,

F4 說...

Hi Hi Hi~

匿名 說...

where are u going to babe?

Fun 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
F4 說...

去完先講. 哈哈!

匿名 說...

過大海定上京?台北兩日一夜定歐洲十天團,唔好話我知你會去尼泊爾,祝你玩得開心安心放心

F4 說...

小奧: 我什麼都不是, 我是出外埠拍連續劇呀.

匿名 說...

拍連續劇?

其實你做乜,幾時返

記住更新呀,唔係好悶 thx

Gary Lam 說...

小奧呀~ 呢個連續劇, 利害啦!

以我記得, 今次係第四季啦, 都 ok 好睇架. 係第一季最尾一集都己經有高潮位, 要人等追第二季啦. 不過第三季就無得睇, 好似話拍完之後 producer 話太多家庭戲呀, 怕觀眾唔受, 所以唔出街. 但係見近來既電視所有家庭阿太戲都收得, 所以都係照拍家庭式處境劇, 希望話可以大賣咁喎~~

講左咁多, 都未話你知佢拍乜, 套野叫 "四目交投" 呀, 得閒上網 CHECK 吓啦.

F4 說...

上網 CHECK 啦, 我特別開一個欄目, 讓大家四目交投啦. 多謝各位. heehee...