5月 21, 2007

四目交投

朋友替我的連續劇起了一個很好的名稱.
四目交投, 我想是人與人之間溝通的一種良好方式.
有說一個人的眼神是騙不過人的.
跟別人說話, 最緊要都是眼神的接觸吧.
用心看對方說話時的眼神, 有時會察覺到他是有心跟你說話, 還是心不在焉.
又或者他是口不對心, 還是別有用心.
能夠與喜歡的人做到四目交投, 當然是人生一大樂事.
如果位於一個看不見對方的距離, 依然可以合起雙眼, 以心代眼, 探究出別人的心底話.

9 則留言:

匿名 說...

咩類型,係咪camp片如山水有相逢
不如叫 你眼望我眼


你忽然浪漫?

Gary Lam 說...

家吓0的人又點會識得拍 CAMP 片丫, 呢套四目交投呢, 都幾多元化架. 你那一邊既唐人街無得租帶睇咩?

第一季開始就話主角都係一個上班族, 生活無聊之制, 咪趁放假去吓離島行開吓咁囉, 咁係島上都遇到不同既人同唔同既事令佢生命同思想上有好多改變. 呢~~ 咪好似王家衛新片 "My Blueberry Night" 裡面既 Norah Jones 咁囉. 到假期最後一晚 (即係第一季既最後一集), 係繼續去佢經常留連既露天沙灘酒吧坐吓, 和係呢度識到既人 say goodbye 咁囉~ 點知見番個以前傾過下既人, 傾吓傾吓, 跟住就四目交投, 之後大家就跑左出去個海度放煙花.... 出字幕咯~~~ 頂~~~

匿名 說...

第一季開始就話主角都係一個上班族, 生活無聊之制, 咪趁放假去吓離島行開吓咁囉, 咁係島上都遇到不同既人同唔同既事令佢生命同思想上有好多改變.

咁似有套乜幾時跳舞的港片??

我呢邊冇唐人街呀

租帶都係得印度,越南片

好期待 ^o^ < 嘔心的符號

匿名 說...

咁都應該有啲配角出吓場,負責推個主角去死嘅!
所以我相信呢一套咁糖衣毒藥嘅戲,都應該歸類為"青春偶像劇場"
遲下有原聲大碟出添!

john 說...

似sex and the city多啲喎,定還是應該叫sex and the treasure island?

F4 說...

嘩! 真的俾面. 我那有資格拍My Blueberry Night?!
不過, 這一場"跑左出去個海度放煙花...出字幕" 就好好睇咁噃.

匿名 說...

我對眼都被動的。

匿名 說...

四 目 交 投
食字之最0既典範。
兩個人,四只眼睛,名字也包含了,動作有交往,文戲有投契。
當然也可以全是武打戯,什麽交也可以,投懷送抱也行。
也可以全是文戲,一刻心越洋交出去,投資感情渴望有點利息回報。
到最後放煙花?象徵意義太明顯了吧。。。

F4 說...

四目交投固然好.最怕是交投淡靜,行個吉.哈哈