5月 18, 2007

從顯微鏡看裂痕

電影“Fracture”裡的罪犯擅長找出別人的弱點, 從而攻擊對方令之一厥不振.
想深一點其實都幾無聊.
人人都有弱點. 知道了別人的弱點又不會特別高興;
相反有時知道了更令自己有所不快或同情.
所以刻意去查找別人的不足是一件多餘的事.

另一方面, 人總害怕被別人看到弱點, 我不是扮清高, 但弱點這回事, 越是收藏就越是欲蓋彌彰.
有時退一步想, 既然每個人都有弱點, 我有的你可能沒有, 反之亦然. 那又何必太介懷?

有時弱點可以變成個人特色, 又或者有些人喜歡以弱點搏同情(即是打弱女牌! 那是後話.)
總之做人都是隨緣的好, 有時將之拋諸腦後, 不刻意去想就自然忘掉了, 又可以快快樂樂做人去.

14 則留言:

匿名 說...

你又知唔知我弱點係乜

你隻眼好返未

F4 說...

隻眼好返了.謝謝.
你的弱點? 唔提咪當沒有囉. HAHA...

匿名 說...

請問弱女牌點打架

匿名 說...

弱女牌,你應該識架

Gary Lam 說...

呀C人, 你身子咁弱, 最啱就係打弱女牌架啦. 你既弱女牌一出, 功架做手樣樣都齊呀~ HAHA

匿名 說...

但好奇怪..住住常說人做人最緊要快樂既人,總像透露出他其實併不是太快樂,可能我太多心...但越說得多越像太刻意,心底似有事隱藏

Gary Lam 說...

咦... 剛剛見到...
即是打弱女牌! 那是後話.

咁即係係咪會開授徒教打弱女牌??
咁要幾時報名?
幾多錢一堂呀?
打弱女牌要幾多個人打架, 都係四個一圍?
要唔要湊夠四個先可以報名呀?
用番普通麻將就得架啦何?
嘩~~ 好緊張~~

匿名 說...

一句 "嘩~~ 好緊張~~" 表達有識做弱女牌ge potential, 係神來之筆。haha

匿名 說...

咁我識打了!
十三妹........十番
清一女.............七番
大四姨.......十番
大三嬸.......八番
對對妹........三番
混女.........三番
雞婆.....一番
自摸西加一番
Garry 哥, 揾日同你打吖

匿名 說...

功架做手樣樣都齊呀~ HAHA

i can imagine hahaha

F4 說...

打弱女牌呢, 我真係唔係太懂.
不過, 我想後天的鍛鍊固然重要, 但天賦的條件先至最緊要, 否則很難入形入格. so far我覺得大家都好有天份, 都不需要開班授徒了.
但我覺得c人的一招"自摸西"應該是爆棚, 又怎會是得一番咁少!

匿名 說...

"自摸西"... ORZ

我以為會自摸一索

匿名 說...

本來努力寫影評,結果留言變成討論弱女牌的討論。到底是作者有心引導讀者,還是作者形象太鮮明揮之不去,還是這話題比曲折的電影橋段更吸引?

弱女牌到底是衆人的破綻,還是掩蓋破綻的手法?

PS. 台灣的譯名是破綻,意思比裂縫更明確,除非所指的是自己身體的部分啦。

F4 說...

寫影評? 我未夠資格.
討論弱女牌? 我更加拍馬也趕不上.
唉! 做人就是這麼的高不成低不就.