5月 08, 2007

殺掉舊名單

做人最大的目標就是要快樂.
任何令我不開心的東西, 身體會自動發出訊號叫我整治.
當初不停的讓步, 以為可以修補一道裂痕, 但換來是一次又一次無誠意的挑釁.
好! 既然是沒有誠意, 我知道我可以做什麼了.

自己攞嚟!

16 則留言:

Donald Kwan 說...

好好, 我好想見你好似KELLY咁手執日本長力大玩PHONE殺令!

肥四嘆舊相好!

Albert 說...

舉腳支持不要舉棋不定!

匿名 說...

F4其實你應該很懂得投資和回報。你的日記每次都投石擊起千層浪,一呼百應各方好朋百鳥朝凰。

都說人總是對陌生人(一開始陌生,到最後更陌生)比朋友更有奢望有耐性有另類得着。

終于學會了既然相見不歡,倒不如不見。

匿名 說...

我開始懷疑edward wong 與F4係咪就係多日來恩怨情愁的男女主角。

匿名 說...

咁自己有所决定都係好事嚟嘅,眼冤嘢不要再理了

匿名 說...

"事過境遷之後我會選擇不相往還, 因為我是不喜歡重拾那些失望的過去, 而且我還未到家去處理" --- (引用)

你說過"翻撻"不是你的強項喔。

Dragon

F4 說...

多謝關心. 不懂回應.
但要澄清: 我和edward是好好朋友, 不要拖累他呀.
哈哈!

匿名 說...

既然有人在這裡提起我,肥四我借用你這熱爆的地盤為我那冷清每人留言的網站買廣告。

我的回應,請看我的日記:舞文弄墨

哈哈!

匿名 說...

edward你那邊冷清,因為是你也我行我素,不太應酬,所以少打搞你吧

看的始終在看

匿名 說...

"他"一次又一次無誠意的挑釁,不要"翻撻"!
倒不如和edward一起

Gary Lam 說...

Edward 那邊不可以叫做泠清囉~
你自己問心啦, 你叫人地點留言比你喎, 0的野又深又舞文弄墨, 唔覺意寫錯說話, 容乜易會比你用文字批判架.

F4 說...

多謝匿名者的好意.
我一個人也不壞呀. 不用心急替我作媒.

Gary Lam 說...

如果佢地行埋呀, 咁就係繼 "架妹大戰機械獸" 之後又一好戲.
可以係勵志片講減肥既, 戲名可以叫做 "Fat-ed"
又或者係浪漫文藝片都得, 可以叫做 "4-ward"
唔知會唔會有得提名呢~

匿名 說...

不論是Fat-ed或4-ward,都像變種人恐怖片咯。

而且Fat4明顯放下香港投奔寶島,片名應該是Fat 4 you-為你鍾肥,或是Fat 4 Taipei - 寶島為你肥,就像李莉莉的‘白髮為你留’一樣,肯定成爲另類經典。

另外我的冷清是刻意經營的效果,單向溝通的安排,不能跟溫柔又敏感,像另類工作者的Fat 4相比喔。

F4 說...

哈哈, 我幾時變咗"另類工作者"?
我是世界大同的, 包容性高呀.

匿名 說...

仲有我唔會係自己博客裏面文字批鬥別人,就如列強侵華,仗總是在人家的土地裏開火的。