2月 03, 2010

Mind made up

不要給我做選擇.
我是一個不懂得做選擇的人.
明明只是A或B, 往往我都選了最錯的C.
每次以為自己很理性去分析事情,
但結果又好似做錯了決定般.

我想我做了最對的一件事情.
是10多年前選了入這一行.
當時另外有一間百貨公司聘請我的.
不過最後都做了自己最想做的一個行業而捥拒了百貨公司.
有沒有後悔?
從來都沒有.

如沒有入到這一行,
真的沒有了現在這個F4了.

我每一個離開的決定都不易為的,
一定不會是一時意氣的事.
我連在快餐店選炒蛋或太陽蛋都要想一會,
更何況是一個重要的決定.

我喜歡SATC的MIRANDA,
因為我有時很同意她的作為.
她會LIST OUT一個PROS and CONS的比較,
看pros的多, 還是cons的多,
之後才決定.
我真是這樣的一個人.

這一次當為了自己,
為了給自己一個challenge,
一個relief,
一個讓自己重新振作的機會.

好的, 我走.

8 則留言:

C人 說...

轉行做歌手啦!! 出EP

naruto 說...

你轉工呀?

重新振作太沉重,當見識新世界啦

casper 說...

轉行都好, 不過唔知做咩好, 可能諗下援交, 可能有得做!!

匿名 說...

加油~^^

邪留丸~

匿名 說...

咁咪唔會再係電梯見到你囉!
祝繼續遇到好同事啦!
朱朋

F4 說...

多謝大家支持.

朱朋, 我係咩電梯見過你?

匿名 說...

我同你同一幢大廈返工, 唔止一次見過你, 仲係lunch時坐過係你隔離檯(大家樂), hehe!
朱朋

F4 說...

嘩, 朱生.
你會不是認錯人?
我個樣好COMMON乍BOR...

BTW, 下次再見到我,
請話我知, 當交個朋友啦.
多謝你來看我的卜嘛.