6月 22, 2021

無得好驚

今天新聞報導話加大有一醫院上星期爆變種疫情, 剛好我當日去了該醫院覆診. 親友們都嚇了一下, 擔心我會中了招. 話唔擔心就假既, 畢竟抗疫年多咁耐, 從來無去過咁遠的地方. 而家咁啱得咁撓, 年幾以來出一次街去醫院覆診就遇著人地爆發. 那又有什麼好講.

做人嘛, 自己已經非常小心去做每一件事, 但既然 at the end 真的要你遇著, 以前所做的全部前功盡棄, 這也無辦法. 親友們口裡不停的回應: 好驚呀, 好驚呀. 忽然一想, 有咩得好驚. 我們都慣了用"我驚乜乜乜", "我驚物物物"來做口頭憚. 其實真的要戒. "我驚你唔鐘意", "我驚你聽唔到", "我驚...."

其實做人邊得咁多野驚. 

沒有留言: