9月 04, 2008

做型男好悶

翻閱牛奶雜誌.
看到一篇介紹作者的文字:

買取店xxx主理人, 自少深受日本文化荼毒, 現成為購物工作者, 以收藏物品當作終身職業.

其實成為一位購物工作者都幾慘,
日復日, 年復年不停的買.
就算有很多錢都好似好多餘.

以收藏物品當作終身職業?
死啦.
咁年青就成為垃圾佬.

不要告訴我這就是令人響往的生活吧.
要做一個型人/ 達人有什麼好呢?
又不會開心點.
又唔似會多人溝.
至少我身邊多人溝的朋友都不型. (只是姣一點而已)
扮型的通常都好爛.
你可以說我身邊的人都不是好有型有款,
但至少我又覺得很安全,
不用被人搭訕呀.

2 則留言:

匿名 說...

型人都自得其樂的,應該都開心。
唔知會唔會多人溝,但起碼他覺得自己型,有權揀人
我是你朋友,但不多人溝,也不姣,或只是暗姣

小臭 說...

型唔型都無所謂,我最怕好多型人扮型扮得耐會不自覺覺得自己好有taste,會經常性藐人.