9月 28, 2008

寂寞calendar

上年本來與嘉嘉換好機票去荷蘭的.
但結果我病了去不成.
航空公司給我extend到今年10月.
於是我怱怱上網訂票找地方請假.
兩個星期前才決定飛.
.
我不哈日.
不喜歡東京.
去北海道也只因為同期只得這張機票available.
不過北海道真的好好好好靚.
令我玩得很暢快難忘.
.
一個人去旅行.
連續3天沒說過話.
嘉嘉問我悶嗎.
我回覆他不悶呀.
只不過這麼多天不說話,
我的咀都快生青苔了.
.
我最喜歡玩自拍.
結果一個人都拍了700多張照片.
我給朋友看.
A說: 你的照片滲出了濃濃的寂寞氣息.
B: DIU! 我張張相都是笑的. 如何寂寞!
A: 就是笑著都反映你的寂寞.
我: 頂你.
B: 你呢. 可以POST一些相片於卜中. 再叫大家投票12張最寂寞的相片, 之後製成一個寂寞CALENDAR.
我: 妖. 我唔怕比人笑我寂寞. 我怕冇人投票會很瘀而已.
.
如果你地會投票我就攪一次寂寞CALENDAR選舉啦.

8 則留言:

Ogake 說...

投呀~ 寂寞男月曆~ 整多幾本~ 送俾中晒12個月的朋友啦~

陳娃 說...

d 許安華相呢? d 扖牆相呢? 你肯post 我地一定投!!

F4 說...

弄好了. 請投票啦.

naruto 說...

投咗7號,
感覺係係架車無野做,寂寞到要影D咁嘅相

CH Mak 說...

15。

灰色是不想說
藍色是憂鬱

tri 說...

我也投了,7 and 14.
你的確係笑.but係皮笑肉不笑呢~
要由心發才最美.or叫自然的笑.
sorry

Leo 說...

16 plz!

F4 說...

謝謝你們的支持.
但你們要click去投票的.
只寫出來是沒有票值的.
thx.