9月 11, 2008

淫威加菲

到了中秋,
各供應商總會送果籃或月餅到賀.
其實我不提倡這些門面東西,
但別人這麼有心,
我又怎好推辭.
所以要送, 就送我喜歡的啦.

就加菲貓月餅啦.... 咁可愛!

每盒都有一個環保袋.
其實作用不大,
每份都送一個袋,
其實極不環保.
好在有同事爭著要.


冰燒月月餅.
似冰皮又比冰皮硬.
皮又厚.
唔好食.
但個盒好得意.
會賞月的加菲是否好歎呢.
個盒有觀賞價值.


這個是傳統月餅來的.
只是包裝已經好靚的黃.
拆出來...


原來裡面有兩個貓頭保鮮盒.
可以用來做lunch box啦.
再細看..,
原來不是microwaveable的,
頂.
你要我只帶沙拉上班嗎?!


裡面的傳統月餅是貓頭型狀的.
好得意.
同事問我: 你會不捨得切開嗎?
我答: 咁可愛. 即切呀!


另有一個吉盒,
又不是microwaveable,
不知用來幹嗎,
但圖案是加菲與阿的不打架一起跳舞,
又好難得,
就用來放文具啦.

沒有留言: