11月 13, 2008

去廣州睇西

一年半沒有到廣州.
我趁身體都沒有大礙,
於是向老闆申請上廣州睇西.
對, 我們稱呼market visit為睇西,
顧名思義, 睇site嘛, 就是到不同地方看陳列品製成品,
回來再跟進及給予改良.
其實是自己找自己笨的.
行到自己死下死下,
又不是一定要做的,
但近來我走事業型路線,
而且做了的製成品效果不好,
始終過不了自己那一關.

但今次的行程太倉卒,
我忘了帶很多的東西...

我忘了帶相機,
只有看不能做紀錄.
回來不知如何做報告.

我忘了帶毛巾,
在宿舍洗完澡全身濕漉漉的.
昨晚廣州又翻風.
DIU!
我又不能用穿過的衣服當毛巾用.
行完一天街,
整件衣服也是廣州的塵.
我潔癖,
不不不, 不能就這樣抺上身.
人急智生,
我最後用暖風筒吹乾自己的身體.
其實蠻爽的.

我真的不知道為何廣州會那麼多塵,
整天都覺得雙手有一層塵似的.
回來洗澡總是一缸黑水,
嚇死!

不過我都喜歡來廣州,
因為它發展實在太快,
不見一年半,
很多東西都不一樣了.
之前宿舍對面的超爛地盤,
今次已起好了大型屋宇.
所以為著工作,
我都是多來看看吧.
最多下次帶一些消毒濕毛巾好了.

6 則留言:

匿名 說...

O..昨天又唔講
睇完比聽完 慘十倍呢...

naruto 說...

廣州真係超多塵,個天永遠灰灰灰

陳娃 說...

咁你睇完個西有咩感想ar ? 個西爛唔爛ar ?

Sun Sun 說...

我上個星期六都喺廣州喎, 你有無去天河區啊? 對住天河城住宅區有好多小店, 好有台北忠孝東路四段嗰啲小店風味, 如果你無去過, 下次不妨去睇下.

F4 說...

666: 我昨日太多野講, 所以忘了說這些趣聞. 哈哈. 我實在口水多過茶.

naruto: 廣州的塵是一世的.

willy: 全世界的西始終是你的最爛.

SUN: 就算有很多小店, 都滿是塵的. 如何逛下去?

Gary Lam 說...

個西爛唔爛都唔要緊, 最重要都係旺丁旺財, 有人嚟 site visit, 起碼都可以收支平衡, 總好過做荒廢樂園...

呀娃, 我撐你.