11月 14, 2008

我唔想做

昨天到醫院覆診.
醫生一見到我就很高興的,
說: 恭喜你呀.
我: 恭喜什麼?
醫: 你上次照腦的報告出來了. 你已經沒有事.
我(好奇): 幾時的報告?
醫: 4月.
我: 哦. (其實我5月覆診時已問了他結果. 他亦通知了我. 不過當時並不是一份official report. 但內容是一樣的)
醫: 我們想再替你做一次導管血管圖作仔細確定.
我: 下? 又做? 好痛的. 唔做得唔得?
醫: 可以唔做, 但最好做一次. 如果沒事, 就5年內不用覆診.
我: 如果有事? 要再開腦?
醫: 如果有事, 我們會再想辦法. 應該不會再開腦.
我: 現在report出來是冇事. 但想再check一次reconfirm. 但如果有事才決定下一步點做. 咁其實是沒有必要再做checking的.
醫: 你也可以這樣說. 但我們想求真.
我: 你知道做checking是很痛的嗎?
醫: 是的. 我們知道. 但我們很想你做.
我: 有什麼風險?
醫: 會爆血管. 但機會很微.
我: um... 我唔想做. 但你要求我做. 你先排期吧.
醫: 好的. 不會立即做. 要幾個月後.
我: 咁你排3 月中吧. 不要2月做.
醫: 好的. 有時間會通知你.

3 則留言:

匿名 說...

是你的真人真事嗎? 如果係我就唔做, 我怕痛!
朱朋

匿名 說...

Hope you are 100% healthy!

Best,
Ann the Man

F4 說...

多謝你阿ann.
你都真係幾好人.
謝謝!