12月 21, 2008

一點點快樂的聖誕

我愛聖誕.
是一個好好的借口讓自己放鬆一下.
今年的聖誕既興奮又緊張.
祝福我.

我又祝福你...


忽然很想到倫敦找U小姐,
到倫敦眼行一個大圈,
再去聖保羅作一個禱告,
還有我要去高分嘉頓看天天的精品,
甚至我可以坐在聖占士公園什麼也不做,
冷冷的坐一個下午.
只要讓我走一趟就好.

7 則留言:

Sun Sun 說...

次次睇 Love Actually 呢一段都睇到眼濕濕, 你重係聖誕節post出嚟... :(

遠嘅去唔到, 深圳華僑城走一轉, 哈哈哈... : )

http://tw.octeast.com/about/

Leo 說...

奢侈呀!

倫敦我去過兩次都冇去過聖保祿,失禮!

F4 說...

sun sun: 我不是故意讓大家想起一些不愉快的回憶. sorry. 我們聖誕節再玩個痛快.

leo: st paul很大, 很美. 雖然我始終喜歡paris的聖母院多一點...

Fun 說...

真係鑊鑊睇親都忍唔住.. 大佬我響office呀~

Sun Sun 說...

Luckily I am not the only one...

F4 說...

大家佳節當前.
開開心心啦.

Eunice 說...

I love London. And I will wait for you to come and visit me. ;)

Miss U