5月 03, 2009

第一次做伴郎

小玉是我的初中同學,
算起來都結識了廿多年.
一生人有幾多個廿年呢.
當我知道他要娶老婆真的很興奮.



小玉跟太太相識了十多年,
剛相識時已介紹給我們認識,
大家一起都打了十多年麻雀啦.
他們是一對火爆男女,
常常開拖的.
我們都說: 這是他們獨特的溝通方法, 他們注定是要在一起的.


小玉說想我做他的伴郎,
我問: 你不嫌棄我的樣子怪怪又甩甩卡卡嗎?我會出醜的呀!
他說不怕.
既然你夠膽問, 我當然夠膽做.
求之不得啦.
我一生人都未做過伴郎的呀.
很光榮呢.

嘩! 第一次坐主家車, 很開心.



其實我們這團中學同學已經有廿多年的交情了.
真的是毛都未出的時候已經識了.
到今日大都有了自己的家庭.
他們每個人的婚禮都是我做兄弟或是司儀的.
今次小玉的婚禮當然又是我做埋司儀的呀.



上次放了一張穿禮服的照片在msn中,
引來幾位同事的稱讚,
連老闆也msn叫好.
我心想: 仆你個街, 即是我平時返工著得好醜啦.
好今次做司儀打煲.
同學們說我跟酒店的服務生撞衫. DLS!
我一於小理!



等開席,
一個人玩自拍,
今次扮賭王之王.
哈哈!



橫閱所有婚禮.
agnes b的花球是最 (x10)靚的.
她最美的是手柄的位置.
一條條光禿禿的枝幹被一條粗白的絲帶圍著.
既簡單又高雅.
今次小玉用的是白花球.
但我覺得最美麗的是黑玫瑰.
雖然要千多元一個,
但如果打算一生只嫁一次,
一個美麗的花球是重要的.
至少我會記得的.



近來很多朋友都展開了人生新的一頁.
有結婚的,
有生小孩的.
有的枯木都逢春了.
我當然替好友們高興.
但一直做著旁觀者的角色,
我亦希望有一天我會是報喜的一個.

5 則留言:

匿名 說...

Very handsome with the tux....

Ogake 說...

坐係度自拍嗰長好靚仔~~ 你著禮服係型渦!

Leo 說...

部長唔該俾杯香檳吖!:D

F4 說...

我自己知自己事.
不用揶揄我.
我不醜也不是靘仔類囉.

Eunice 說...

枯木逢春 - are you talking about me?