4月 21, 2015

Via Tokyo

開完會先五點半,經過呢間Via Tokyo 。


上次係對面酒吧飲野見到佢好多人排隊,明明已經好夜都好多人喺門口,今日經過忽然無人喎,梗係立即走入去試吓啦。

我問店員有咩推介,佢答我鋪頭最出名係食綠茶雪糕,佢話綠茶味濃得來會有啲苦,但我話我好受得苦,咁我就叫咗個最simple 嘅綠茶軟雪糕試下啦。


端上枱嘅時候都幾靚嘅,細細杯$32。深啡色的哪些是黑糖糖醬,係我自己加落去嘅。第一啖咬落去,唔,個綠茶味都算香濃!至於個雪糕質地就比較柔軟。咁柔軟屬於好定唔好呢?唔,我就比較鍾意咬落去嘅時候硬硬地,食落去就軟冧冧嗰一種層次啦。

整體嚟講呢間 Via Tokyo $32 一個雪糕都值得再試嘅。不過係我心目中,全香港最好食嘅軟雪糕係係City Super嘅Cha Cha!尤其是係佢嘅牛奶雪糕!啊!!佢哋D牛奶味香濃到不得了,如果用而家嘅標準來講,我會話係四點五級香濃!其他啲所謂北海道三點六牛乳簡直不能比擬啊!未試過嘅朋友一定要去試,食完包保你返唔到轉頭,唔會再食哈根達斯!而且佢只係$28!仲比呢間 Via Tokyo 粗碌好多喎!


沒有留言: