11月 26, 2021

Black Widow vs Wonder Woman 84

 



一連看晒璩齣呢一年的女人打鬥戲. 真係分得出高下的.
Black Widow 完勝.

故事編排, Black Widow 簡單直接. WW84就太長編大論了. 動作片呢, 我最想看的就是要打得好睇, 動作優美, 要看得熱血沸騰的才算數. 劇情嘛, 要有的, 但簡單便可以了, 最好就是一個task, 一個壞人, 由頭帶到尾. 劇院主要是看主角一場場的打大佬, 打下去. 我不喜歡那些要用腦, 打到大半場之後又一個twist, 又轉了壞人對象, 煩不煩! 其實重點是打鬥場面, 而不是看誰跟誰在打. 

 女主角呢, 兩個我都好鍾意.兩位都是我喜愛的沙聲女. 所以打和.

畫面呢, Black Widow 的art 又靚好多了. 或者WW84想表現80年代的感覺, 所以感覺好舊. 我成日以為這是一齣幾年前的片, 原來這是上年年尾的作品.

所以呢, 睇多D就會了解自己喜歡什麼類型的片多D. 以及懂得分什麼是好看不好看. 

好啦, 要計劃看下一齣 Marvel 戲了.


沒有留言: