1月 20, 2022

淺草小子

 
疫情下有咩好做, 現在加國身邊的人的氣氛弄到好似出街呼吸都會吸到 Omicron, 咁大家仲點敢出門口, 名副其實"深居簡出", 我以為自己是大明星, 有如記者問"你平時鐘意做咩架"; "唔, 我好宅架. 沒戲拍就留在家囉"果種作狀西. Diu! 我唔係呀. 其實我好想出街行, 我好想去公園玩一地的積雪. 係出唔到乍!

好啦, 每個週末最佳節目就是不停看戲. 從<膠戰>開始, 再睇<Kim Convenience>, 再掃下Netflix 及 Disney+ 有咩新劇. 我好肯定自己疫情過後唔會再有興趣留家煲劇過日子. 我要出去外面同返條街接觸返.

Netflix 好少日本戲, 就算有, 都是些動畫. 我不喜歡看動畫, 所以沒什麼好選擇. 偶然有一些電影或電視劇, 但好似為了嘩眾取寵咁, 題材好偏, 不是大量血腥, 就是露兩點三點, 唔好睇.

<新聞記者> 唔好睇, 打燈調色果個 tune到套戲好暗, 就算日光日白的場景都好暗, 其實同電影版一樣, 睇得我對眼痛, 看完一集就唔想追下去了 

結果給我找到一套<淺草小子>. 原來是我喜歡的大泉洋做的. 立即睇.

大泉洋是阿叔類演員, 不是靚仔類. 但他以前做<No Side Game> 及 <派遣女王>喜感滿滿, 賤咀又得, 熱血又得, 是一個好多能量的演員. 有他做的戲我一定看.

但其實正主角不是大泉洋, 而是柳樂優彌, 看的時候不知他是誰, 戲後找資料才知原來他是當年14歲出道的電影搶了梁朝偉個影帝激到佢死死下果位演員. 唔怪之得做得咁好. 佢同大泉洋拍檔一點也沒怯場, 而且仲好吸睛.

我唔識劇評, overall 這套電影好好睇, Netflix 終於都有一齣似樣的日本電影了. 兩個鐘一點也不悶, 沒有大上大落峰迴路轉的劇情, 但人情味濃濃, 沒有廢話, 餘韻不斷的. 

沒有留言: