1月 25, 2022

最愛


 我是從<我要準時下班>才認識吉高由里子. 當時她演斯文大方的OL, 所以一直覺得她是那種人畜無害入屋女演員. 但之後的< 不知道也無妨>, <危險的維納斯>, 以及最新的這部<最愛>, 全部都是懸疑劇, 害我先入為主錯晒.

日本真係好多殺人案懸疑劇, 差點真的以為這個地方治安好差. 不過想深一層又未必, 電視劇反映當地民生, 但其實世上又未必處處貼切的.

說回這部<最愛>, 我覺得有點似幾年前的<為了N>, 都是講殺人案背後的動機是為了愛與保護. 其實都開始估到故事發展的劇情. 不過這套戲比較多 bugs, 就是故弄玄虛位太多又明顯, 有些位是多餘的懸疑就有點失敗. 

我是從中段已估中誰是兇手. 其實睇得多日劇都知道, 越是劇情唔提越是唔出聲果個就係兇手. 再老土一點, 就是明明是大卡士明星但頭9集戲份咁少, 結果第10集就會話佢係殺人兇手, 至少有兩三套戲都係咁鋪排. 車!

但整體上娛樂性是豐富的, 至少是俊男美女會想看下去. 有些主角好看真的睇完兩集就摺埋, 例如 Doctor X, 不想捱下去, 看完兩集就停了. 而這套有我喜歡的井浦新, 當然要追, 其實他的戲那麼好, 扮乜似乜, 為什麼上次<如果那時吻了她>拿不到獎項? 真替他不值.

而吉高由里子呢, 佢成日那個微微低頭又嘟咀表情有點太多了. 而且是睇不明她這個表情是做什麼, 想扮懵懂? 純情? 陰險? 所以咁的演技點解可以拿咁多演技獎呢? 

沒有留言: