1月 05, 2022

看叱咤

好似我未試過咁著緊要去睇/ 聽叱咤, 就算N年前支持林蓮都無咁神心, 要去聽賽果, 更何況我討厭的四大天王年代.
可能很多外在因素, 例如: 人在異鄉啦/ 疫情長期在家啦/ no more 香港新聞渠道啦, 導致令我覺得這是一樣令我覺得仲係好碩果僅存屬於香港的一件事. 
Anyway, 今次的叱咤係好好睇嘅, 令我睇得好投入嘅.
好睇在那種熱鬧, 那種朝氣. 我在youtube主力看現場觀眾自己拍的現場片段, 可以聽到現場的歡呼聲幾咁浩大, 幾咁有活力. 氣氛之熾熱, 真的令人感動. 好似覺得香港有救了  
雖然今年是Mirror年, 但這種現象不會年年發生, 縱使我唔介意係年年發生, 我喜歡睇佢地, 但都會預期到世事萬物在轉, 一個人一條team 不會永遠獨領天下, 我都會好期待將來有咩人可以比佢地再紅, 咁這個世界才好玩有新氣.
 

雖然姜濤上年的歌不在我的 top list, 但我是喜歡他的. 我尤其欣賞他的膽量, 他出的歌或做現場表演, 每次總會有點新意. 這是以往前人沒有的膽識. 所以我咁討厭四大天王, 他們令樂壇原地踏步了10年, 他們是有權去帶頭試新野, 但他們沒有, 還不停重覆那種曲風, 好似只得黎明在後期才有變化. 其他3個食屎. 還有陳奕迅亦令我失望, 佢上年仲同人翻唱幾十年前的<我要>, 有無咁老土呀. 
所以我好欣賞姜濤, 就算歌藝未成熟, 但會試唔同曲風. 新歌<鏡中鏡>的突破我就好鍾意. 一個人紅一定有原因. 


 

沒有留言: