1月 08, 2022

Omicron

記得之前Omicron 未爆時, 加大政府話預計3月應該達至群體免疫. 當初聽見都一頭霧水. 但現在我越來越相信有這個可能. 因為真係爆得好緊要. 

我沒有數據在手, 不敢實牙實齒咁講, 否則加大政府話我尋釁滋事. 不過這兩個星期我身邊的同事, 教會, 大廈住客都有 confirm 中招的消息了. 之前早一年都仲有講過華人社區中招率低過西人社區. 但現在已經沒有此說法. 

政府新措施是如果覺得自己中招, 有病徵, 你不用出來做測試, 政府是不會提供測試服務給你. 你自己留在家中, 閂埋房門隔離自己幾日, 等佢自然好返便可以了. 即是說你這個 case 由發病到好返政府都可以唔知. 並且沒有機會計入政府的中招人數當中. 這樣的話, 政府每日公布的確診數字就不是反映真實情況啦. 一定有勁多人中左招但沒有俾政府計啦. 

所以我們都人心惶惶, 留在家中算了. 我聽過一個理論, 其實長此下去, 每個人應該都會中左一次的. 只不過毒性越來越低, 大家就不會再擔驚受怕. 係囉, 個變種一代一代咁進化, 自然會適者生存, 變得無咁惡, 低調地在世上生存落去.

沒有留言: