4月 07, 2022

真不錯 光源氏君 2


(重新寫過)

我一直對沙聲女都有好感.
幾年前發現伊藤沙莉就覺得很不錯.
認真看, 其實她一點都沒有明星相: 樣子平凡, 個子不高, 清湯掛面, 聲音沙啞. 
但我就好喜歡她的親切感, 覺得她好像一位每次朋友活動中, 唔多出聲, 但舒舒服服在你身邊, 同你一齊玩, 大家飲到醉晒, 然後佢就係最清醒果個 (因為佢全晚無飲過), 跟住照顧住我地醉晒果D好朋友一樣.
所以有她的劇我都會看一下. 
這一套<真不錯 光源氏君 > 一二集加埋都做了兩年, 胡胡鬧鬧, 天方夜譚的, 講原氏物語中的光源氏意外地穿越時空來到現代時空, 發生一連串的趣事. 其實這些劇好易難睇, 如果演員們不吸引, 我一定睇唔落去. 好彩今次有千葉雄大陪伊藤沙莉談戀愛, 咁就有趣得多了, 又賞心悅目.

說回伊藤沙莉, 其實對她印象最深刻的反而是在<大豆田與三位前夫>裡做幕後說書人的角色, 她徐徐不疾的在做旁白, 為整套劇帶來畫龍點睛的作用. 未看的真的要看一看. 其實我有時也翻看這個劇, 有一些小情小趣又睿智的對白我覺得值得一看再看. 

沒有留言: