4月 20, 2022

真話假話


女主角話由細到大身邊全是三山五岳的人, 所以她懂得分什麼是真話什麼是假話. 我覺得都有幾許真實. 除了只要不多話, 用心聽可以分辨出真假之外, 憑做人經驗應該都可以知道什麼是真話什麼是假話.

我有無這個能力? 我沒有呀. 我其實每次都好努力嘗試去分辨別人的說話孰真孰假, 但好多時都猜錯. 雖然如此, 我就會去記住個結果囉. 即是我會記住這是人曾經講過大話欺騙過我, 之後label左佢是不能盡信的一個人.  但有時想深一層, 咁大個人誰人可以盡信? 唔好咁天真, 其實個個都不可以. 自己都會自己呃自己啦.  例如會妄想老闆好buy我個proposal, 或者覺得某人到我有意思. 又或者覺得上司下年會加我20%人工....

沒有留言: