12月 13, 2022

2022 十首歌 - 7/10

Edan 不唱慢歌的第一首快歌<Elevator>,旋律容易上口,歌詞風趣又配合他的形象,在年初厭悶的工作中給我一大樂趣。

而且我都幾喜歡他跳這隻舞,跳得幾好睇。MV有些地方好攪笑,3分15/16秒左右,在閉路電視熒光幕前騷手弄姿果幾下好好笑,好唔係佢應該做的動作。但佢做得好好笑,令我睇左N次呢個MV,睇一次笑一次。 


另外,我這個中年鏡粉十分欣賞他們的down to earth,尤其是Edan,縱使不知場地是真是假,但見到他大方的在家中開IG live,把自己的碌架床,洗手間的都拍入鏡頭,那種貼地真實我非常之欣賞。就算他已經是香港top grade的藝人,家裡的布置依然好似我們的家一樣,窗口大大個窗花,沒有講究的床單布藝,有一份濃厚的親切感,不似以前看明週,報導那些名都未聽過的暗星但家居布置五花八門,無乜job接都咁富貴。相對看著這班鏡仔,依然未換樓換車,個個好似住居屋咁,真係好想繼續支持他們。

沒有留言: