2月 08, 2022

Youtube 台

我已經將youtube變成一個電視台咁用了。
每次打開電視機,都直接按youtube今日有什麼新upload的消息。由於演算法,每次一打開版面,它都會show 晒我睇開那十多廿個channels,係好方便的,形式與以往的轉台沒什麼分別。
如果想看飲食旅遊,有chopstick travel,尋日講緊布吉,攪到我好想立即飛去一齊食。不過我好佩服佢兩個不停食街邊野,佢地個腸胃真係好好。羨慕中。
如果要學煮野食,我喜歡那些少廢話,幾分鐘一條片的人。有些人煮一個餸不停講講講,成幾十分鐘,個人魅力不夠,我真係無乜心機睇咁耐。所以我欣賞 HappyAmy或小高姐,少廢話,手工好,感覺菜色易煮。
新聞台買少見少,現在迫住睇TVB,好心 NOW TV新聞台快D post多些即日新聞啦。呢D就就係錯失機會最佳例子,咁大個新聞缺口都唔識補。
其他娛樂節目,我只睇Viu TV World。
睇完咁多一日都好忙。

沒有留言: