6月 02, 2009

看不到, 嗅得到

回來了.
這兩天都在JET LAG中,
救命!
這次旅程瘋狂拍照,
自己拍上了1400張相.
還未計同行更瘋狂的友人,
我自己買了的新相機真的不賴,
拍得我不太醜, 真好.

同行友人說為什麼我拍的照片都是那麼CLOSE UP,
根本都看不出地點.
他們不說我自己也未察覺.
係喎.
WELL, 就算看不出, 都可能在相片中滲出淡淡的英倫味吧.






3 則留言:

Ogake 說...

除左一貫既笑容之外, 細心睇你靜落黎既樣, 其實都算靚仔渦~ :)

Leo 說...

黑白大頭好曹永廉呀!

條頸巾同你一樣咁靚喎!

F4 說...

點呀.
揶揄我呀...