6月 28, 2009

英倫初夏 - LONDON EYE

從頭到尾我最想去的地方就是倫敦眼.
同行的友人一直反對不肯去.
又怕貴又不想排隊blah blah blah...
okok... 總之不想去就不會勉強啦.
大家都是成年人我不會lur又不會迫,
自己去都可以呀.
有什麼不可以一個人呢.


倫敦眼位於太晤士河畔,
一出地鐵就遠遠的看得見了.
心情興奮著.
其實我幾年前來過了,
但今次很想來看看它有沒有變呀.




成人票要$17, 算不算貴呢?
但根據opportunity cost的道理,
這$17用在這裡的滿足感可以比去TOP SHOP買一件TEE更開心,
我想我還是樂意花一次.


我特別選擇7時半才來,
因為倫敦在夏天是晚上9時才日落,
所以我想晚一點才來, 希望可以在最高點時遇到日落.


等待入去啦.
一個箱可以載25個人吧.
今天遊客不多,
很快就可以入到去了.



整個行程大約半小時吧.
上落一個圈.
沿途看著倫敦市區的景色,
很美麗.


我當然不分時間不停地自拍啦.

來到最頂了.
整個倫敦就是這樣了.



朋友說我自拍的技術很好,
好得一點都不像是自己在拍自己咁無聊.


期間有一對情侶頂唔順我不停在自拍,
主動來替我拍一張,
成為我整個倫敦眼行程最遠景的一張相.


回程時開始日落了.

回到地面, 依依.


立即跑到BIG BEN面前,
看看在上面看與正面看那一個比較好看.

3 則留言:

Sun Sun 說...

不如出書教人點樣自拍喇, 橫掂市面上都有咁多本教美少女玩自拍嘅書, 多你一本唔多, 你自己又可以做埋Model, 一個唔覺兒你做埋E CUP Christy, 纖體廣告你都撈埋啊.

Leo 說...

我覺得“坐”LE一啲都唔似玩緊摩天輪,不過睇下風景都好嘅。下次有機會我陪你玩過吖!

黑超+于思+Chi Lam酒窩+低炒=得喎!哈哈!

我聽緊...關淑怡 - Shirley's ERA
14年前我還在讀書,
等了這麼久才推出新專輯.
就算有些歌曲的風格早已不應該屬於她唱的,
但一把天賦的聲音就有能力把它唱得獨特.
相隔了這麼多年,
依然有那麼多歌迷支持自己,
希望她真的珍惜這份福氣,
好好的唱下去.

我下次見到佢幫你話過佢知!

F4 說...

SUN SUN: 我唔係o靚模呀. 我唔洗出書.

LEO: 講過要算數. 我都可以同你去海洋公園玩摩天輪呀...只要你賞面.
黑超+于思+Chi Lam酒窩+低炒... 我都唔知自己有CHI LAM酒渦, 不過沒有人咁靚仔呢...

你係咪會見到關小姐? 請你向她打氣. 鼓勵她吧.