3月 01, 2010

相片信不過



當年讀了馬教授的一個介紹媒體的課程.
很多內容也忘了.
只記得他講過一個道理.
我們看到的照片都不是反映事實的全部.
照片的內容只是媒體想你看到的東西而已.
例如有張相是一個男人向女人揮拳的動作.
大家看過之後就說個男人打女人.
但其實真相可能是個女人另一隻手用刀指住個男人,
而個男人揮拳只是保護自己而已.

Anyway, 我想講的是上星期我們幾個人拍了一輯相片.
真的拍得我好好睇.
雖然我知我真人不會這樣好看,
但都很開心.
哈哈....

4 則留言:

C人 說...

你好靚架
下次出街畫眼線呀

陳娃 說...

果種 好想同人share 又唔敢俾人睇既感覺實在好矛盾 !!

下次叫埋jim jim, 拍一輯big 4 相!!

Gary Lam 說...

我覺得你真係好啱開始走 "粉姨" 路線...
得閒畫吓下眼線,上吓唇彩, 個人精神幾多呀!!!!

F4 說...

我唔做"粉姨" 呀.