3月 09, 2010

天氣這麼冷

今早上班途上,
隨身聽的隨意鐽為我送上這首歌.
想起了這首歌的錄像 -- 把香港變成一個下雪的地方,
又浪漫又不可思議.



我其實很喜歡這首歌的歌詞的.
明知總不可一世在這床上擁抱到下世...

所以要更珍惜現在可以擁抱的機遇.

5 則留言:

vivi wonka 說...

oh.. i love this song too~~

匿名 說...

中午見到你外買麥記, 但有女同事同你傾緊韓國旅行既事, 故冇同你打招呼! 唔知你見唔見到我呢:p
朱朋

F4 說...

嘩. 咁巧!
我好似有些印象.
你係咪19樓的人?

匿名 說...

HEHE 你係咪見到我偷睇你仲偷聽你呢!(鬼祟中)下次見到你我會禮貌地微笑的(如果你未離職)
朱朋

F4 說...

我沒辭職, 一直都係度.
我地仲可以約埋去食lunch添.
咁難得.