3月 14, 2010

需要 vs 想要

小朋友星期一要考認字.
姐姐著我替他練習.
不用默, 只需認得這個字.
新一代的教育好野.

看他要認的詞語: 零用錢 購物 金錢 浪費 需要 想要 ...

我問小朋友: 需要? 想要? 嘩! 你知咩叫需要同想要嗎?
小朋友呆著沒反應.
媽媽一旁笑: 比些例子佢囉!
我想: 我都未知我需要什麼, 同想要什麼喎...
但口裡說: 需要呢, 係你一定要的. 冇左佢會死的; 而想要呢, 係你成日同媽咪講話想要, 但唔比你你唔會死的.
小朋友繼續唔比反應我.
我繼續: 好似你一定要食飯, 呢個係需要, 唔食會死; 但你想買遙控車係想要, 唔買比你唔洗死.
小朋友望了我一眼, 走了入房...

做人其實有很多需要.
呼吸是需要;
健康是需要;
進食是需要;
飲水是需要;
運動是需要;
體暖是需要.

至於想要, 我也有很多東西想要的:
快樂是想要;
金錢是想要;
唱盤是想要;
迪柯外衣是想要;
美膚是想要;
機票是想要.

PS: 我想要有人跟我說愛我是一種需要! (vice versa)

4 則留言:

匿名 說...

精髓在你個括弧vice versa!!!字就差唔多,要求就相迴逕庭!!

Madamosille Kwan

陳娃 說...

mademosille kwan
你真係唔使訓架wo ..

f4 都學會含蓄了 i like the vice versa,還有
那個不留mv

F4 說...

哈哈.
做人都係含蓄些好一點.

Angela 說...

中哂!
Tagline of the day: 我想要有人跟我說愛我是一種需要 (vice versa)!!!