12月 25, 2021

2021(下) 10首歌 - 8

今年一切事好似光速般過去.

朋友說以為Warrior 是幾年前的歌. 哈哈. 何止呢. 我有時還以為蘋果日報是上年執笠的. 還有這首 Anson Lo 的<不可愛教主>. 當呢排大家都講, 聽, 投 <Megahit>, 有時回聽<不可愛教主>, 我以為是好舊的作品. 其實只不過是今年年中才plug 的呀.

而我是幾時才留意 Anson Lo 呢, 應該是佢7月生日時全城慶賀時, 我才開始看他的東西. 本身我覺得他年初的<Ego>唱得麻麻地, 但這幾個月下來, 佢係一首歌比一首歌好, 好似光速咁進步, 出來的作品都是好聽好睇的. 真的好佩服佢, 其實佢地12個都係每日神速地進步.  

正如朋友們說,  Anson Lo 將來一定是一個巨星的來的. 


說回歌曲, 我喜歡他沉沉的聲線 (所以我覺得Ego 對他來說太高音). 後來的<不可愛教主>及<Megahit>都啱他唱. 其實我另外亦非常喜歡他的<角落生物>, 他唱得好有感情, 可惜回響不大, 我覺得那才是他最好聽的一首歌. 



沒有留言: