5月 22, 2008

夏天的緋聞

你們都不知她的好.
就讓我挑選一些心頭好給大家.
這叫做'夏天的緋聞'.
在飛天舞會大碟中.
這張碟應該是她走下玻的開始.
以前她的碟總有一半的歌好聽的.
但這張碟好聽的只有三四只 (還有:最近想起很多, 戀愛神經, 冰室).

我很喜歡'夏天的緋聞'.
就是喜歡它懶洋洋的mood.
當年這是第三cut歌.
已經沒有人留意了.
可惜.

這是tvb的mv. 不好看.
卡拉的版本很好看.
當年有同事在卡拉唱此曲.
她的撈女腔唱得很好聽. 難忘!



記得當時的宣傳句語: 夏天的緋聞...一直傳下去.
但願我都有一個夏天的緋聞...

'明明從那個夏天起跟你傳過了緋聞
為何隨那個夏天一終結便消失
總要等到分開才動心 必需愛過幾個人
回頭才能看清楚你最合襯...'

8 則留言:

Gary Lam 說...

我開始明白
乜野叫做 "人到無求品自高"
呢個 "求" 係一要求的求
我都開始明白
點解大量既人
你都可以話佢地靚
或者好靚
得閒
我們都會為你向上天祈求
希望你以後唔好再咁 "求其"
阿們

Karvitz 說...

呢首歌好我都喜歡。
淡淡然的好舒服。

(回頭才能看清楚你最合襯)
得不到的永遠都是最好的,好中。

我都覺得karaoke 的MV 好看。
記憶中是暗暗淡淡的,有陳小姐,好似還有半裸男,幾襯首歌。

Janet 說...

8 por, I like this song too...another one is 臨走前吻我.
(來 擁抱下去 我又像誰
寧願親熱後甜蜜得像誰
臨告別都很風趣 要怪就怪我飲醉)

F4 說...

拿!!! gary, 很多人都喜歡這首歌的.
我做人有要求的.
我不是個個都得架.
至少你唔得...因為亂倫!

janet, 我都好喜歡臨走前吻我! Good Taste!

edward wong 說...

個個都得,個個都唔得,得又點,唔得又應該點,你得拒拒唔得你又點或反之又點。
感情從來是找錯舞伴或跳錯舞步所以走不下去的事情,
總之你太得,我不可能讓我得你咯哈哈。
祝福你早日變成舞動全城0既舞女,有緋聞,有新聞最後變新婚,ok!

Gary Lam 說...
此留言已被作者移除。
Gary Lam 說...

哇吓~
好彩我唔得咋~
聽過你講你得既~
同埋你話超好得既~
至少係外表樣貎同身形上~
我都唔覺得比你得係一種嘉許耶~
真係多得上帝保佑!!
今晚真係要祈禱多謝吓主囉~

另外~ 呀 wong 先生, 你啲野好玄呀. 不過就真係字字真言.

我都祝呀肥四早日有緋聞,有新聞最後變新婚. 雖然你啲野成日都收收埋埋, 你仲話係無人知, 不過好似呀張小姐係花樣年華講既金句咁話... 其實留心啲睇都覺架‧

你明唔明我講乜呀? haha

F4 說...

我都想快d風靡全球添.