5月 26, 2008

當代豪放女

幼稚園教師

話響起, 我提了聽筒.

女 (氣聲): 仆~~~ 街~~~
我: 哈哈!!! 做咩呀!
女: 我剛放工. 好辛苦. 想打來講粗口之嘛.
我: 好心你啦. 你是幼稚園教師來的.
女: 咁又點呀. 我放了工啦. 好辛苦呀. 我要打電話講粗口來發洩呀.
我: 好好好. 隨便啦.
女: 好!
靜了兩秒
女: 我. 屌~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
我: 哈哈. 你真係好無聊.
女: 我真係好忙. 早上6 時工作到夜晚7時. 個校長仲俾野我做. D仔又曵. 好想打鑊佢地.
我: 有幾曵?
女: 百厭, 多咀, 搶玩具.
我: 嘩. 你點會放過佢地!
女: 當然不會. 我就捉一個出來. 同全班講. 我宜家捉呢個小朋友去差館. 我搭的士五個位. 可以帶多三個小朋友去. 邊個出聲我就帶佢去.
我: 咁點?
女; 全班立即收聲.
我: 哈哈! 你都得了. 最後有冇去差館?
女: 癲! 我好得閒呀!.......
(下刪一百字)

7 則留言:

Ogake 說...

哈哈哈~好好笑~~~~~嚇死D細路~
但小朋友心裏會有陰形的~~但真係好好笑~~

F4 說...

不會有陰形的, 因為他們日日都咁曵

john 說...

嘩,好型呀miss chan!

小臭 說...

佢似女版周星馳喎

F4 說...

我朋友不是姓陳的...

john 說...

miss咩呀咁? miss To? miss Lam? miss Wong? miss Tai?...

阿寶 Francis 說...

我真切咁體會到呢個幼稚園女教師既壓力....因為我家姐啲同事都係一樣.......哈哈~!!