5月 02, 2008

蜂蜜綠茶



千山萬水,
終於在第一頁找到這本新書 -- john ho 的'蜂蜜綠茶'.
我不多看漫畫,
但對他的作品情有獨鍾.
我年前的卜都提及他上一本作品'忘記旅行'.
我自己覺得好看過幾米.

一直支持他作畫的平台.
實不相瞞,
我買字花主要是為了他的封面,
而不是裡面的字粒.

幾年下來有新作了.
立即到處搜尋.
二樓書店找不著.
結果還是去了大型書店才有.




新作比之前的成熟了很多.
從編排, 主題, 內容, 畫功, 感情的表達都進步了很多.
都32歲人了,
多了人生經歷,
寫出來的東西都計算準確了.




最觸動我的,
是書中的開頭與結尾都記錄了他與剛離世的母親的片段.
坦白, 直率, 又不矯情,
令人看的動容.

當然還有很多他對愛情的憧憬.
對舊戀人的懷念... 等等富幻想力的圖畫.
都很有趣.



假期與V記閒逛,
居然遇上了他的畫展.
我更即場買了這件TEE.
開心得我立即穿了上班.


PS: 圖片節錄自蘋果, 其實都是出自他的新書.

2 則留言:

Leo 說...

噢你睇《字花》架?仲買添!我買過一期咁大把,為字唔為畫,但結果半隻字都冇睇過囉,呵呵!

佢地而家發行到台灣,都真係好野!

呢個禮拜太忙,都唔得閒覆你個鳴謝添!唔駛客氣喎,最緊要大家睇得開心!如果仲對關小姐演唱有興趣夾唔介意拋頭露面,下次可以試下安排大家坐粉𢇃超等位架!

F4 說...

我買過兩三期字花, 都是為了封面. 至於內容... 仲有大把進步空間.

關小姐一直是我心中的四大DIVA其中一人.
當然想試下超等位的滋味, 最多set好個頭先去囉.