5月 21, 2008

有多美味?

喜歡KELLY.
身邊的朋友都知道的.
新唱片的名字叫KELLYLICIOUS.
好爛!
沒有一首歌是食材歌,
不知與味道有何關係.

不過!
不過!
喜歡一個人就會照單全收她的爛!

平心而論,
其實她碟內都有幾首好聽的歌曲.
我很喜歡"有時寂寞".
感覺回到初出道時的型格曲風.
好好聽.
之前沒有留意歌詞,
看真一點,
嘩! 原來是唱我呀...


有时寂寞Sometimes lonely - KC

人人會變 人人任性
熱吻不擔保高興
有時寂寞亦是本領

一個人 找到的節目 太多
輕快得想哼歌
寬慰得 自在地消磨
放心我可 溫暖得到心窩

驟眼間我似落寞 但是時日飛過
我這哲學都跟戀愛差不多
人間煙火勿來纏繞我
撩亂錯綜 不會是我...

我有權自願寂寞
最愛是獨自玩樂
看戲和閱讀直落 是種收穫...


完全是我的心聲.

10 則留言:

Leo 說...

你有冇佢果隻"愛"大碟呀?即係"他比我醜"果隻呢!嘩我買果陣$20全新,家下減到$15咋!

Gary Lam 說...

你點只 "有時自摸" 呀...
你好似時時自摸喎~
但係佢做乜扮內地人 MAU 街呀?
唔知邊仲以為佢係度疴屎.

係網上評左佢只唱片啦~
竟然同呀楊千嬅既千金同分呀...
http://3cmusic.com/home/?p=889

F4 說...

LEO:
佢果隻"愛"我是$0的.
06年買關小姐CONCERT DVD, 結果買一送一. 送了"愛"大碟一只. 開心得我. 那碟有多首好歌: 臨走前吻我, 來生也想做女人... 你試下.

GARY:
我真的要為kelly平反.
根本音樂與看電影一樣. 是娛樂. 很主觀的. 怎可能用客觀的標準去決定它的歌好與壞. 所以, 我會一直支持kelly. 我會繼續掃她的趺价碟的.

naruto 說...

我都好耐無買佢嘅碟,幾年前工作上合作過,好人嚟架!

Leo 說...

FF:

佢果隻"愛"我是$0的.
06年買關小姐CONCERT DVD, 結果買一送一. 送了"愛"大碟一只. 開心得我. 那碟有多首好歌: 臨走前吻我, 來生也想做女人...

SK DVD! XD

KO! You win! haha



我真的要為kelly平反.
根本音樂與看電影一樣. 是娛樂. 很主觀的. 怎可能用客觀的標準去決定它的歌好與壞. 所以, 我會一直支持kelly. 我會繼續掃她的趺价碟的.


:O...



naruto 提到...

我都好耐無買佢嘅碟,幾年前工作上合作過,好人嚟架!

oh tell us more!

john 說...

佢唔止似屙屎喎,仲好似將條裙掉轉咗嚟著咁喎...

F4 說...

naruto, 我都想知她的為人...

edward wong 說...

又到0左尋找blog主旨句子同討論0既時間。

“喜歡一個人就會照單全收她的爛!”

另一個說話係講比自己聼0既例子。

我另外一個真女性朋友(唔係個個都想講你架!)之前因病憔悴自我低落,同我講如果0甘都有人中意拒就一定係真愛。我就答依此邏輯你繼續整醜自己,搵個比你更加醜0既,就肯定係真愛啦。

別人應該接受,自己選擇爛,同搵理由要人接受自己真係好啦爛唔應該混淆架。

naruto 說...

喺呢度講少少啦。。。
無咩架子,勤力,少少cool,但其實會做足你要求,私底下其實幾八妹仔,現場唱兩句玩玩下反而仲好聽。

細節就唔喺度講啦,真係想知就e-mail/電話講啦!

F4 說...

哈哈. 多謝naruto的資料. 我想她是幾好人的.

edward, 請不要誤會. 我不會弄醜自己的.