5月 23, 2008

我的好

其實我不喜歡說太多私人事.

但想到一些海外朋友都關心我的情況. (其實

只有U小姐, 大奧及阿木)

我都應該講多一點我的情況.

好讓他們安心.

.

半年前醫生說我有一粒疑似新發現在腦袋.

於是上個月再照多一次,

昨天覆診看結果.

結果說那個疑似的東西已經”less obvious”.

即是到了已經不用理會的層面.

所以大家都可放心.

.

沒有了後顧之憂,

我就可要尊心做復康的生活了.

當然在醫生立場,

我今天行得走得講得罵得屌得,

他們已經好滿意了.

醫生還說我的case是最麻煩的一種.

我是他行醫以來第一個位置是如此複雜的case

所以他看見我現在的情況都很感恩,

說可以用來做case study for教學..

我當然不稀罕啦, .

.

不過要求高的我當然不滿意呀.

我還想完完全全的正常過來啦.

所以我都沒有放棄過或停頓過做復康.

希望下年我可以全面復出啦.

到時再風起雲湧過.

9 則留言:

Marie Reed 說...

I can't read a thing but the videos are fab! Happy Blogging!

F4 說...

呢位阿姐乜水???

naruto 說...

你fans啩!

Leo 說...

我估佢應該同你一樣係一朵浮花:D

Gary Lam 說...

你真係知名到 "毛輭佛界" 呀.

我去睇左佢既 BLOG, 佢都鐘意珍寶金, 可能佢 SEARCH 到你鐘意掛, 所以過來睇下.

又或者佢好似你咁 SOMETIMES LONELY, 所以 找到你既 KEELY VIDEO 睇. 但係唔知點解佢會 REPLY 左呢一個 POST.

你撞到既人都係奇

F4 說...

嘩. 原來是法女來的.
bonjour bonjour~~
我寫喜歡"珍寶金', 不是jane birkin 呀...

PS: 我情願浮bra, 都不做浮花啦...

edward wong 說...

你0既醫生好厲害:
“我是他行醫以來第一個位置是如此複雜的case”
你亦係我0地認識0既朋友中最複雜0既“畸屎”,有時好畸形,有時又好鬼屎。
仲有。。。
“我今天行得走得講得罵得屌得”
講得罵得我0地知道,屌得?真係得?真係得??真係得???主動定被動先?
我只知道你怨得,仲係好得添!

Gary Lam 說...

你家下只係得個講字, 得左先再公告天下啦‧

你家下只係得 "飲和食得" 咋.

F4 說...

你兩個圍攻我呀?