5月 18, 2008

保養自己

為免做笑柄,
我都是先自我投案.

我從來都不保養自己的.
我不做mask, 我不用lotion, 我不用cream... sleeping pack... 8杯水,
我只用坊間20多元一支的洗臉膏洗臉.
我的皮膚是媽媽傳給我的.
我全家都沒有人會做保養的工夫.
更不要說什麼facial 或者spa.

今天我第一次聽到BODY SCRUB一詞.
原來身體都要像面孔一樣做磨砂的.
我笑說我未聽過, 更未做過.
結果給在場的5個人毒咒: 睇下你過多幾年點算. 一定老過阿婆!

OK.
我怕未老先衰,
於是今天乖乖的走到美體小店,
去找那個身體磨砂.
唉! 真麻煩!
我從來未試過在這店買東西的.
結果一買就幾百元,
還要成為會員.
真的多得你們的毒咀巴.

我跟V記說起此事.
她說不怕呀. 她都不做這些的.
但我想說: 但你的男友會做這些的呀!

3 則留言:

Leo 說...

其實呢,我信最好果隻保養係叫做『遺傳基因』架,如果你家傳呢隻野好呢,真係可以慳返果幾百架。

F4 說...

哈哈. 我不想讚自己嘛.
hehe...

naruto 說...

我買就買咗,用就用得好少,用到過哂期。