5月 29, 2008

豪放女3號

電腦維修員

女: 唉! 我的電腦壞了. 在家不能上網.
我: 你可以去維修它呀.
女: 我有個朋友替我維修的. 但他說不肯過夜. 唔肯上來.
我: 點呀. 你叫佢日間上來吧. 整電腦是不分晝夜的. 還是要等他放工?
女: 都不是. 以前他都肯上來, 現在又不肯了. 說不肯過夜.
我: 怎麼整電腦要過夜. 你部電腦很多野整?
女: 不是啦.
我: 我明了. 你仲要整自己身體部CPU... 哈哈...
女: 咪係囉. 咁上親嚟都執一劑架嘛. 現在又不肯.
我: 點啫. 人地上嚟整電腦. 唔包放低自己野架嘛.
女: 咩野. 上得來我家的男人唔放低野怎可以就咁走?!
我: 吓?!
(停了兩秒)
我: 咁我以前上你家都安然離開, 是幸運還是不幸?
女: 那又怎麼一樣....





很感動喔.

8 則留言:

naruto 說...

咁嗰Dcheck煤氣呀,宜家送傢俬,百佳送貨呀,洗冷氣,通渠咪無一倖免?

casper 說...

睇左三集豪放女, 覺得黎集最豪放...

突然諗起佢會唔會好似4仔當中的女主角, 會打電話叫外賣, 同叫人整水喉, 之後個個都要人留返d野先好走...?

Ogake 說...

我諗起水電工~快D去整水喉~再唔覺意淋濕身啦~!~!

F4 說...

豪放女系列多著呢...
陸續有來.

Donald Kwan 說...

F4:

乜我地身邊有咁多豪放女咩? 好彩我諗我冇嘢俾你寫啫...

john 說...

幾時論到寫《當代豪放女之省港旗兵》呀?

陳娃 說...

當代豪放女之省港旗兵 => 原來愛上賊?

講到省港旗兵, 就一定要講s先生啦...

你話係咪?

F4 說...

省港旗兵?? 好呀.
哈哈!