5月 12, 2008

Tu ne comprends jamais

相請不如偶遇, 我明.
是夜我其實只唱出兩首歌.
囍宴贈興第四者為何仍是你戀戀風塵我會像你一樣傻後來...
統統都不是.
我其實是唱了這一首.




演唱會版沒有獨白.
今天刻意找來,
原來是這樣的.

你知唔知道永遠o既愛係乜o野
佢只不過係一個美麗o既童話
當故事完結o既時候
我地又返番去寂寞裡面
去等另外一個故事o既開始
但係我好想話比你聽
係我地童話故事裡面
我係曾經真心真意去愛過你

其實是不合邏輯的.
不過都受.

還是不懂?
我還唱了這一首.

2 則留言:

陳娃 說...

peut-etre il ne comprend pas, mais nous tu comprenons.

fais de beaux reves, bonsoir

Gary Lam 說...

係囉... 咪當我地唔明先得架...