5月 06, 2008

我個sink 好 pink

多謝關心.
大家對我的Pink都好關懷.
OKOK. 我的PINK沒有出水.
出水的是我個SINK!
是手機的人工智能太慢, 我打得太快之過.

詳情不說, 沒有趣味的.
結果,
師父用了15分鐘弄好我的sink,
收我$250!
我還價.
俾佢串: 我做得快是技術好. 不能減!

結果我的sink弄好了,
但用了一小時clean up整個廚櫃.

不用擔心.
我的PINK依然安好.
要PINK的, 還是PINK下去.
沒有爛!
有空來探訪!

2 則留言:

Donald Kwan 說...

在日語, 粉紅色(pink)除了是"pinku"外亦可以來桃色"momo-iro"來說...

剛好, "momo"這個發音跟"pet-pet"是一樣的.... 所以我知道你pink出事時, 立即聯想到你唔知玩乜唔知邊度裂開狂流出水來...

一係唔嚟一嚟就咁激??! 嚇了一跳

F4 說...

不不不...
我個pet pet依然沒有事發生.
不知是開心還是遺憾.