5月 05, 2008

擦鞋

喜歡看同事擦鞋.
不要誤會.
我不是扮清高或者憤世嫉俗.
擦鞋其實也算是討老闆歡心吧.
OK.
他出糧給你,
要我做一些事令大家開心.
這是人工包括在內的.

只不過是手法如何吧!

我一直強調說話的藝術.
除了指要小心一些會傷害人的說話外,
討人歡心的說話都有學問吧.

例如今天我聽到同事A對老闆說:
(用讚嘆的語氣) 你真係一個好特別的老闆. 我真係服咗你啦!

又或者:
係囉. 係囉. 我都係同你一樣咁諗.

吓? 我剛問完你要COMMENT,
你答不到我. 為何現在又有了個人主意?
真是天下奇觀.
好看好看!

我是真的喜歡看他人擦鞋的說話.
因為娛樂性豐富.
可以做一個反面教材,
叫自己不要做得太醜怪

我都有向老闆擦鞋的時候,
我大病回巢, 老闆說我的工作都分給了別人.
我唯有說: 噢! 你唔要我啦….

沒有留言: