5月 20, 2008

隱隱作痛

晚上, 肚子一直隱隱作痛.
隨手拿了一只唱片到洗手間伴著自己.
聽著這歌.
一會兒, 痛少了.


7 則留言:

Leo 說...

咁都得?點解唔用福仔?(我指隻油)哎吔吔,我仲未收到福仔呀!

naruto 說...

去洗手間攪掂咗,咪唔痛囉!

陳娃 說...

點解肚痛都要聽隻咁怨西的歌??

Gary Lam 說...

LEO, 你既福仔唔係呀朋友甲比你咩??

F4 說...

豹哥, 唱片早已寄出. 今天秘書話只有地址, 泳公司名不敢送. 最後我查了你的公司名稱就送出了. 你應該今天下午收到.

我的肚子沒事了. 可能食錯野.

大家有心.

Leo 說...

Gary:

Oh yes! See FF's explanation above! My fault actually! Thanks for the CDs! Gonna "enjoy" it tonight :D

FF:

Sorry for givning you the trouble! Thanks a lot :P

Take good care of your big belly, haha!

edward wong 說...

原來你等的是通便的快感。是有心理影響機能的情況,放不下包袱便卸不了廢物。還有那肛門情結,不吐不快。
希望你不需要等個半年才能后庭卸貨,結果給上海碼頭趕上。