5月 17, 2008

當兵

看到這個MV, 才想起其實我都當過兵的.
我當的是觀音兵.




一直默默陪伴在主人身邊接受使命.
從來都不過問主人的生活,
任勞任怨, 不問酬勞,
深信施比受更有福.
期待有一天得到主人的寵幸.
一個笑容, 一句多謝已經樂上半天.
'沒有所謂', 跟自己說得最多就是這四個字.
怎會沒所謂?! 但反抗從來都不是這角色的戲份.
要擠一個笑容, 要說一句打圓場的說話, 要幾多有幾多,
就當作是戲劇訓練吧.

到某一天, 連主人都對你失去興趣了,
自己好好地收拾細軟離場而去.
然後好好自我反省一番,
警惕自己不要重披戰衣上戰場.

9 則留言:

edward wong 說...

哇!你老闆吖!

Gary Lam 說...

原來的而且確係真真實架... 每個人都真係有過去架... 家下係點, 睇下佢以前受過0的乜就略知一二啦~~

兩個樣貌不相同的男子,沒有同一名字,人生道路各走極端, 但卻心有靈犀. 大圍的朋友甲因某一首歌曲而觸動到心靈的痛, 銅鑼灣的 "陽娃娃" 偶然瞥見人家的部落, 開始明白無端傷感的由來......

It is so Kieslowski, it is so "La Double Vie de Veronique".

令人感動, 無奈的電影, 原來在現實中都可以看到一二...

第六感、心靈感應、冥冥中的宿命,都難以用... 語言表達,但藝高人膽大的.... 拋棄傳統的因果式敘事結構,將看來瑣碎而無關宏旨的細節,用最詩意和唯美的影像呈現。.... 優美絕侖的構圖,配合得天衣無縫。一場.... 更是神來之筆。

Gary Lam 說...

呀... 唔記得入正題...

呢0的角式, 通常都係花瓶嚟既, 無性格無演技無情感無戲份角式無立體感... 最多都係得到後尾 zoom 20秒鐘比個位佢喊同扮傷心.

呢0的花瓶角式, 徐非真係好等錢洗0者, 否則就真係比都唔接呀, 一係就由頭到尾唔出名無排位, 就當係幫下部戲谷宣傳就算. 戲就真係唔好亂接, 唔收得唔緊要, 做壞左個名就翻唔到身呀...

Leo 說...

呢篇好到肉!

題目同起筆夠妙,正文言簡意賅,結語發人深省!

畀個甲等你!哈哈!

陳娃 說...

呢到d人痴線ga ....

癲ga ..

naruto 說...

癲到我唔明,好深奧

F4 說...

你地都黐線.
我寫怨野就咁多回應.

edward wong 說...

其實我0地真係痴綫架,0甘容易就被人牽住走,一篇有意或無意0既偏鋒日記就回報那麽多關心反應同進諫。或者作者懂而偏執,或者不懂下繼續,又或者並非如此而僞裝,而我們卻變成看表演但自願參與的龍套。換過更偏的角度,當中的被動暴烈無比高明。

F4 說...

沒有耶.
我那有這麼懂計算.