7月 13, 2021

2021 (上) 10首歌 - 4

其實如果沒有叱吒黑面的報導, 我對 Anson Kong 的印象係零. 所以這個新聞唔知對佢是好是壞. 但對我這個觀眾來說是好的, 因為從這篇報導開始, 我就找回所有 Anson Kong 的消息來看. 越看越鐘意呢個人. 

首先, 睇片段就覺得叱吒佢無黑面, 見過人樣的人都知道咁樣不算黑面! 不如大家睇下其他歌手當宣佈姜濤或 Mirror 得獎時的樣子. 他們不是黑面而是西面, 藐面, 陰暗面...乜都出齊. 果D樣帶住口罩都可以幫佢讀心, 一副: 哼, 睇下你紅得幾耐! 的樣子就真係黑心黑出個面來.  所以唔好再屈AK.

之後我去找AK造星2話花姐果條片. 睇完立即愛上AK. 呢個咁敢怒又敢言的人好型, 立即由MK型靚仔變左TST型靚仔. 果個要將佢地排名的玩意真的毫無意義可言, 擺到明攪分化, 又沒有綜藝效果, 傷感情. 所以AK挺身而出話花姐, 果句 I don't care, 真的說中我的心底話.立即加好多分.

 之後再睇<調教>, 佢果句: Edan 你幾耐無跟我車? 有過經歷的人聽完都會明白果種心痛. 嘩, 這句說話刺到我個心, 編劇都寫不出來的一句台詞. 

再之後, 佢聲淚俱下講自己, 回應阿Jer 的說話, 我俾攪到又喊得一句句. 

所以我點會唔鐘意AK. 正到咁.

論歌曲, 公正的. 上年AK的歌好普通, 一聽即忘. 所以播放率不夠高是正常的. 但今年的<黑之呼吸>超正. J ROCK呀, 香港邊個歌手有唱過呢? 而且佢仲要唱得到果陣味, 當然靚仔一定是J ROCK的元素之一, 唔夠型唔夠靚仔出唔到 J ROCK的味道. 呢首<黑之呼吸>係我日日都會聽而不會厭的歌. 佢選對了歌路, 好開心. 

有新野聽, 這亦是香港歌迷的福氣. 



沒有留言: