8月 27, 2008

Advertising 101

N年前第一天上班,
我上司問大家廣告公司的職責是什麼?
我當然不懂回答.
但我很印象深刻有一位同事答"就是為客戶解決問題".
姑勿論她說得對不對,
因為根本沒有標準答案!
不過我一直記著這句說話,
差點變成工作的指標.

"為客戶解決問題", 說得再好不過.
為一個新產品做廣告推廣... 是解決一種問題;
為一個已成立的品牌做一個SUBSTAINING PROMOTION... 是一種解決問題;
為一個臨死的BRAND做廣告令之起死回生... 也是一種解決問題.
所以廣告人就是為客戶解決問題.

每次遇到未受教育的廣告人,
對不起我真的不會手軟的.
每次遇到問題就將問題拋給客戶,
沒有想過任何解決問題的方法,
只是左面收問題右面拋問題,
我想我有權好好作出適當的反抗吧.

對不起,
我始終對這行業是有心的.
面對那些胡混的,
我覺得有必要為這行業糾正歪風的.

7 則留言:

naruto 說...

對我嚟講,廣告都係服務性行業。

naruto 說...

吳敏霞有次訪問時著返衫,睇咗幾眼先認得佢

匿名 說...

好同意你既講法,我記得係廣告公司既時候,d creative, production呀成日都呢様唔得個様又話唔可能, 又冇反建議,剩係留番個問題俾個客,我仲好記得我老闆好嬲甘話個客揾你黎係幫佢解決問題而唔係create d 問題俾佢,同埋我做乜要俾錢一間幫唔到自己既公司羅

iris

葉志偉 說...

我係廣告界別候選人2號,廣告界4哥,我…(然後加上這段blog)。似唔似「香港立法會選舉」廣告界別功能組別候選人宣傳。
支持2號……好波!

F4 說...

我agree廣告係服務性行業, 所以做廣告的就要提供尃業的服務了.

iris: 我都有此經驗. 嬲得我!

匿名 說...

Oh, I work for an ad firm too and understand 100% what you have said here...

Ann the Man

Crazylegz 說...

我以前係creative, 係copywriter. 雖然已經轉行,但係,仍然都算是文字人。我很同意你的看法,有這樣的insight的人已經買少見少了.