8月 11, 2008

食少一點好了

經過一天的辛勞,
晚上都沒什麼胃口.
我說不如吃一些簡單的,
份量少一點的.
結果我們點了這一桌的食物.... 哈哈!




朋友要了蝦卷.
很鬆脆, 味道很香.
點上了油膏,
加添了口香的滋味.


燙青菜是每餐必點的.
不過水準參差,
有時太多油.
這個嘛...
我忘了它的味道了.


皮蛋豆腐, 我愛!
任何時候, 任何店子都可以做得好吃.



鹵肉担担麵, 好吃.



這是鹵豬手,
肉質夠軟,
配薑末,
好好好好吃.

明明說好了吃小小的,
結果還是吃了那麼多.
快要變豬西了.

3 則留言:

匿名 說...

Very jealous! So much cheap and good food. I can't find it in London...

Gary Lam 說...

我 : 哇~ 佢今次真係 "巨細毛遺" 喎. 唔好意思, 我既中文水平差.
友 : 真係食好多呀, 我諗就快會講食其他野架啦...
我 : 吓, 仲有其他野食?
友 : 有既, 仲有 "吃不到的葡萄" 囉.
我 : 哦~ 或者 "吃不到的香蕉是 BIG DICK".
友話 : 你覺唔覺呢~ 有人連寫食都有怨味呀?
我話 : 特登架, 呢0的叫做 "言若有憾心實喜之" 呀. 你唔覺好多都係... 人地叫佢食, 人地想佢睇, 自己嚷著要吃... 佢主講唔係食呀, 係講佢點樣撒嬌呀. 咁都唔明.
友 : 哦~ 原來咁... 佢食得咁嬌, 唔知疴既屎會唔會都好嬌俏呢?
我 : 我唔想知喎, 你問佢0的 FANS 啦. 不過我諗佢會覺得台灣既屎坑一定都好有特式架.

F4 說...

8 por: 我懂得撤嬌的話. 我今日得到的何止這些. 咪扮晒揭穿我的西洋鏡咁, 我其實不知幾簡單.