8月 31, 2008

難看的<親愛的>

如果不是為了支持黃嘉樂,
我都找不到去看這片子的理由!
還要是驚慄片, 我最怕的.
.
始終導演是拍愛情片起家,
我心想這片都不會太驚嚇吧.
結果不負眾望.
所有驚嚇的效果都是得啖笑的.
每個驚嚇位也是靠音效造出來的,
初哥得好緊要.
.
當然劇本薄也是致命傷.
結果又是回到導演最拿手的所謂現代男女爾虞我詐的陰暗面.
看過一些導演求愛不遂的報導,
再看回影片對愛情的看法.
我想導演其實比少女更少女,
或者說他比怨男更怨.
.
看過了這部驚慄片,
我想通了.
其實這世上有什麼比一個毒心腸的人更恐怖?

2 則留言:

陳娃 說...

黃嘉樂加安志杰 .. 再難睇都扺啦!

以前勁憎葉導演勁鍾意影close up, 仲似似都影stephy .. 但今次用係安志杰身上.. 只能講句 .. well done !!

F4 說...

我又唔覺安志杰有咁靚仔.
我只係喜歡他咀角的疤痕...