6月 02, 2008

體貼的天堂

朋友W心如鹿撞, 懷疑自己喜歡了一個人.
好! 問兩條問題:

問: 有沒有時常想起對方?
答: 昨天. 今天. 現在.
問: 想起他的時候, 有沒有打電話給對方?
答: 我不敢.

恭喜你, 朋友W, 你喜歡了一個人.
只要你答'不敢', 你就是中招了.
朋友戀愛了, 我都會很開心的.
結果我亦在壽司店前叫了起來.

剛好與我今天要介紹的MV很切合.
一首很少女情懷的歌曲.



之前WORDY提過, 利綺的MV也很好看.
我想他指的應該是這首'體貼'吧.
歌是有點悶的.
但MV中的故事是感人的.
日本留學生的愛情故事,
都令人有點憧憬吧.

其實這個MV是有下集的...



'體貼'是前戲,
'天堂'才是最窩心的結局.

愛情不需要說未來,
擁抱現在才最重要.
這個, 你應該會懂.

7 則留言:

john 說...

嘩! 恭喜晒朋友W喎, 戀愛在不遠處等你呢!

Leo 說...

吓?中招唔等如戀愛架噃!

Wordy 說...

我唔係 W,但我兩個答案都同 W 一樣,大鑊就真。

兩個都看過,兩個都喜歡,當年看完差點去信和買碟。Anyways, 謝!

Donald Kwan 說...

朋友W呢啲可以係單戀, 暗戀, 苦戀喎... 咁當然都可能係大團圓結局既... 各種經歷大家也試過.

能愛上一個人, 無論結果如何, 都算係自己內心開心過...... 朋友W保持著一顆少女心, 真好!

Gary Lam 說...

朋友 W 玩明愛定係暗戀先....
如果係暗戀既, 咁問你就係一個最好既人選,
咁佢可以唔好行番你既舊路.
明愛既話呢,
開始都未必須要諗相處之道住,
過左試用期再慢慢睇都未遲...

不過
我聽聞過吓 W 有個好大既難關喎
但, 如果這是情
W 咪就吓人地囉~~~

F4 說...

中招唔等如戀愛架!
我當然不能爆朋友太多的私事.
詳情當然要問當事人... 如果你識佢, 或你知我講邊個的話.

至於他的難關,
如果大家相信'難零還需係零人'的話,
我相信他這個難關是可以過渡的.

陳娃 說...

唔知ar .. 無你講得咁複雜呀..

aiya .. 冇呀.. 唔係呀... 唔知呀

好亂呀.. 是但啦