6月 20, 2008

肥四開記招

記 = 記者

記: F4呀, 你對於今次粉絲襲地盆有何看法?
F4: 唔… 我想這只是個別事件, 不方便作回應.
記: 有人懷疑這是你的支持者不值你近來受到連番網上的批評而作出的反擊, 是真的嗎?
F4: 有人? 邊個人呀? 你老細作架?
記: um… 總之有人啦. 我都是聽回來的.
F4: 咁你從邊個人口中聽回來呀?
記: um… 呀! 咁你對近來在網路上受到不斷的批評有何感想呢?
F4:大家對我那麼好… 友誼萬歲!!! 多謝!
記: 你的女粉絲這麼支持你, 你是否很高興?
F4: 仲好講, 只有女粉絲, 沒有男的! 完全違背我一直信奉的The Balance of Life呀! 男女要平均呀. 有本事叫個男的出來撐我!
記: 有啦, 上次有個人在葉志偉的網上留言撐你啦.
F4: 係呀. 我記得. 但係那個都可能是女的. 總之, 係撐我的就在我的卜留言, 不要在別人處放炸彈唷! .你愛我都要讓我知先得架.
記: 得啦. 得啦. 我問完啦….

11 則留言:

Gary Lam 說...

除左有 "Balance of Life" 之外

最好有埋對 "Balance of 奶" 啦~

F4 說...

我有啦... "Balance of 奶" 妖!

葉志偉 說...

大家應知道甚麼叫「明撐暗踩」、身在曹營心在漢....其實我是受到光明勢力所影響。

Simon 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...
此留言已被作者移除。
Unknown 說...

This is Ann and I love u F4. Sorry that I posted on Gary's blog but seems that he's writing about you these days and thinking that you are weird for being who you are. All I want to say is that someone cherish what you stand for and yes I am a man....

F4 說...

Hey, Ann the Man, thank you for your support.

edward wong 說...

叫人0係你個博留言原來係可以媒體審查,唔想聼0既就刪除。。。。真係好balance咯。
沒有男的撐你,原因何在?撐得落手先得架。都係女仔嗎你同聲同氣D,等結婚嘛。

葉志偉 說...

我突然諗起當年看"bridge jone's diary"中有一句對白:i love u just the way u are!....

WA學呀才女西茜凰寫:唔知一段戀情會唔會就此發生呢?

Gary Lam 說...

哎喲~ ann the man,
你捉錯用神囉~
我地都好錫呢個朋友架~
雖然佢很 weird, 但佢很 lovely.
我地幾十歲人,
楝朋友係好 picky 架~
你睇唔到, 佢好開心既咩...
haha

F4 說...

大家誤會了.
這些對話是我們這班朋友溝通的模式.
他們依然是我的好友.
或者說大家一直是好好好好朋友呢.
不要擔心我.
我不是別人一兩句說話就打擊到的人.